MEETINGS  |  INCENTIVES  |  CONFERENCES  |  EVENTS

Vanliga frågor

Här har vi samlat svaren på återkommande frågor om MICE Club

Du kan alltid kontakta Kundservice via telefon eller genom chatt. Du hittar chatten i i nedre högra hörnet. Hör gärna av dig vardagar kl 09-16 då vi har flest handläggare på plats. Övriga tider kan det vara svårt att komma fram då vi har mindre bemanning. Som regel svarar vi på alla mail inom 24 timmar.

Nej, medlemskapet är kostnadsfritt och du förbinder dig inte till någonting.

Nej, du måste aktivt arbeta på ett företag med att köpa, planera, boka eller arrangera konferenser, möten, kongresser, gruppresor eller events.

Om du får liknande arbetsuppgifter i din nya anställning så loggar du bara in och ändrar dina uppgifter själv.

Som medlem i Mice Club kan du först och främst köpa konferenser med väldigt förmånliga rabatter. Dessutom får du som medlem exklusiva inbjudningar till våra VIP-kvällar, mässor, visningsresor och frukostseminarier. Du deltar också löpande i utlottningar m.m.

Klicka på fliken ”Ansök om medlemskap” i menyn och fyll i dina uppgifter. Därefter får du ett bekräftelsemail med dina log-in uppgifter samt ett medlemsnummer.

Klicka på chatt-funktionen längst till höger i menyn så får du svar på dina frågor i realtid för det mesta, i annat fall svarar vi inom 24 timmar via mail.

Sök efter en konferensanläggning som motsvarar era behov och klicka på fliken ”Bokningsförfrågan”. Fyll i ditt medlemsnummer och dina uppgifter och skicka en förfrågan så återkommer vi inom kort.